אירוע חריג התרחש השבוע בפארק לאומי רמת גן, לאחר ששני אזרחים סינים נתפסו על ידי תושבים כשהם מכניסים שני ברווזים לתיק גדול עמו הגיעו למקום.
על פי הדיווחים, עדי ראייה הבחינו בשניים מתנהלים בצורה מחשידה סמוך לאגם בפארק, ולאחר זמן קצר הזעיקו את כוחות המשטרה. שוטרי תחנת רמת גן הגיעו למקום ועיכבו את השניים לחקירה.
בשל העובדה כי החשודים דוברים סינית בלבד, נאלצו החוקרים להמתין להגעת מתורגמן כדי לבצע את החקירה בצורה מסודרת. במהלך התשאול סיפרו השניים כי לא התכוונו לפגוע בבעלי החיים וטענו כי רצו “לאמץ את הברווזים״”.
לאחר סיום הבירור החליטה המשטרה לשחרר את השניים.
במקביל, תושבים קבועים שמגיעים לפארק טוענים כי בתקופה האחרונה נעלמו מהמקום עשרות ברווזים , כאשר לפי ההערכות מדובר באזור 84 ברווזים שחסרים באזור האגם.
תושבי רמת גן והמבקרים בפארק מתבקשים לגלות ערנות ולדווח על כל מקרה חריג או פגיעה בבעלי החיים שבמקום
























4 תגובות
בזיון צריך להשמר מאדמה הם אוכלים כלבים נחשים ברורים כמעט כל חיה.
מי שמצאו את גנבי הברווזים אלו היו פקחי הפארק הלאומי!! שעבדו ימים כלילות על מנת לתפוס ולמנוע גניבה של ברווזים. פקחים ובראשם מנהל הפיקוח של הפארק שעושים מעל ומעבר למה שצריך כדי לשמור על הסדר בפארק. דואגים לברווזים כאילו היו שלהם. קצת קרדיט לא היה מזיק !
אז חררו אותם בלי שום עונש או קנס? במקומם הייתי מנסה שוב. מה אכפת להם. מקסימום יתפסו וישוחררו.
תמוה מאד מדוע שחררו אותם ??
מה ימנע מהם לגנוב שוב ?
המסר שהם מקבלים ; לא קרה כלום נמשיך לגנוב ברווזים ( אגב מדובר ביאריות )
ולבשל אותם בכיף.
מגוחך